piątek, 24 maja 2013

Owocowy krem do cupcakes z serka mascarpone i dżemu


Sekretem prostego i efektywnego dekorowania babeczek jest dobra końcówka do wyciskania kremu i ... uwaga tu zaskoczenie - oczywiście dobry krem.  :)
Prosty przepis na krem z serka mascarpone i galaretki już raz pojawił się na blogu - kolorowy krem do cupcakes z serka mascarpone- klik!
Tym razem żeby uzyskać pyszny owocowy smak kremu, galaretkę zastąpiłam dżemem truskawkowym.
Krem jest równie łatwy w przygotowaniu jak poprzedni. Przygotowując go trzeba jedynie pamiętać żeby wcześniej zblendować dżem, którego użyjemy do kremu, ponieważ większe kawałki owoców mogą zatkać tylkę podczas dekorowania babeczek.


Składniki:
250 g. serka mascarpone
1 łyżka cukru pudru
1 łyżka miękkiego masła
2 łyżki dżemu (tu - truskawkowego)

Mascarpone ubijamy z cukrem pudrem i masłem. Kiedy składniki się połączą dodajemy dżem.
Dekorujemy babeczki ;)
Smacznego !:)

Ważne jest żeby stosunkowo krótko miksować składniki, żeby nie "przekręcić" :) kremu - serek mascarpone bywa kapryśny, a my nie chcemy żeby nam się zważył.
Jeżeli kolor kremu będzie nie dość intensywny, można dodać do niego odrobinę barwnika spożywczego.

Co do dobrej końcówki do dekoracji - wg. mnie najlepsza jest 1M marki Wilton. <3 Tą właśnie końcówką nakładałam krem na babeczkach ze zdjęć z niniejszego posta.








7 komentarzy:

  1. Ten kolor, te perełki, te kwiatki... rozkosz samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazenie!!!!!!!-pieknie wygladaja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za kremami maślanymi, taki jest więc idealnym rozwiązaniem :) Cudne te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zrobiłam krem i jest przepyszny - nie wiem czy dotrwa do tarty, którą robię a do której chcę dodać ten krem;)

    OdpowiedzUsuń

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*