wtorek, 25 czerwca 2013

25 tyś wejść i wyróżnienie w konkursie Fit&Easy :)


Dzisiaj post z cyklu: ogłoszenia drobne :)

Ponad 25 tyś. wejść w 3 miesiące! :)
Strasznie, strasznie, straaaasznie się cieszę, że w ogóle ktoś tu do mnie zagląda i nawet nie przypuszczałam, że znajdę aż tylu czytelników! "Kucharzenie" i blogowanie niesamowicie mnie wciągnęło. Na bieżąco śledzę ilość wejść, komentarzy i nowych "flag" na blogu. Z każdej kolejnej pozycji niezmiernie się cieszę! Wciąż coś gotuję, piekę, robię zdjęcia i opisuje, a znajomi pewnie mają już dość wciąż wałkowanych kulinarnych tematów i linków na facebooku :) Cóż zrobić? :P Uzależniłam się :)

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i mam nadzieje, że jeszcze długo długo będziemy razem piec i gotować. :)
Inspirujecie mnie i motywujecie. Mam nadzieje, że jest to relacja obustronna :)


Drugą rzeczą, o której bardzo chcę dzisiaj napisać, jest wyróżnienie w konkursie Inspiruje nas Fit&Easy. Ooomnomnomnom! został wyróżniony za przepis na pyszne Spring Rolls - przepis o tu - klik! 
Mała rzecz, a ogromnie cieszy! :)

Na koniec z pozdrowieniami przesyłam Wam utwór, który ostatnio wciąż siedzi mi w głowie: Emmy Curl - Mine :) Troszkę pozytywnych nut, gdy na zewnątrz wiatr i deszcz.
Ściskam cieplutko! :*

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że tak Cię to wszystko wciągnęło jak widać warto było ;) Koljenych sukcesów życzę i całuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*