poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Przepis na domowy majonezowy sos czosnkowy



Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie porządnego grilla, pizzy, czy nadmorskiej ryby z pieczonymi ziemniaczkami bez dobrego sosu czosnkowego. W związku z tym, że sezon grillowy w pełni, postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na mój ulubiony sos czosnkowy - z majonezem, jogurtem i koperkiem. Moim zdaniem to najlepszy, idealny sos czosnkowy, który świetnie się sprawdzi jako dodatek do wielu dań.


Poniżej podaję przepis na majonezowy sos czosnkowo - koperkowy (bo majonez pasuje tu genialnie), ale jeżeli chcecie przygotować sos w wersji fit użyjcie tylko gęstego jogurtu.

Składniki:
- 4 łyżki majonezu
- 5 łyżek jogurtu naturalnego
- 3 przeciśnięte przez praskę lub drobno posiekane ząbki czosnku
- 2-3 łyżki posiekanego koperku (świeżego lub suszonego)
- sól do smaku

Przygotowanie
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy doprawiamy solą do smaku i odstawiamy na chwilkę żeby sos przeszedł aromatem czosnku.
Voila! ;)



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię do pizzy i zdecydowanie lepszy taki,a nie ten ze słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam! :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że przepisy i zdjęcia na blogu były dla ciebie inspiracją i pomogły Ci przyrządzić w swoim domu coś pysznego .:)
Dziękuję za komentarze, rady i uwagi.
I najważniejsze - zapraszam ponownie! :)

Jeśli podoba Ci się Ooomnomnomnom! polub mój blog na facebooku, a zawsze będziesz na bieżąco :) A co! :*